• Home
  • Cloud
  • UAB „Naujasis Nevėžis“ – „Oho!“ prekės ženklui 30 metų

UAB „Naujasis Nevėžis“ – „Oho!“ prekės ženklui 30 metų

Lietuvos grūdų perdirbėjų ir prekybininkų asociacijos narė UAB „Naujasis Nevėžis” švenčia savo 30 metų jubiliejų.

Laikui nepavaldžios tradicijos – „Oho!“ prekės ženklui 30 metų: 1990-ųjų kartą sužavėjęs maistas po trijų dešimtmečių ne mažiau mėgstamas jų atžalų!

 30 metų – tiek laiko Lietuvoje veikia sausų pusryčių ir užkandžių gamintojas UAB „Naujasis Nevėžis“. Per šį laikotarpį įmonė tapo viena didžiausių ir sėkmingiausių tokius produktus gaminančių bendrovių mūsų šalyje, o jos prekės ženklą „Oho!“, su kuriuo užaugo jau ne viena karta, žino tiek maži, tiek dideli. Apie šį prekinį ženklą, verslo pradžią, nenutrūkstančias tradicijas ir lietuvių vertinamus sausus pusryčius pasakoja bendrovės direktorius Gediminas Krutulis.

Sausų pusryčių pionieriai

Galbūt, tai žino nedaugelis, tačiau „Naujasis Nevėžis“ buvo pirmasis sausų pusryčių ir traškučių gamintojas mūsų šalyje.

„1989-1990 m. mūsų akcininkas dr. Romualdas Grikštas, būdamas mokslinėje stažuotėje Amerikoje, susipažino su ekstruzijos procesu maisto pramonėje ir žinias apie šią technologiją parvežė į Lietuvą. Ilgakiemio kaime pastatėme ir kasmet plėtėme fabriką – vietą, kurioje iki šiol yra gaminami mūsų produktai. Taip pamažu prasidėjo sausų pusryčių ir sūrių užkandžių, dažnai vadinamų tiesiog traškučiais, gaminimas bei pristatymas Lietuvos rinkai“, – pasakoja G. Krutulis.

Tokia naujovė nelengvai, bet užkariavo šalies rinką, o metams bėgant tobulėjantys gamybos procesai ir technologijos leido kurti įvairių skonių bei formų užkandžius. Kaip teigia „Naujasis Nevėžis“ direktorius, galime drąsiai sakyti, kad dabartiniai tėvai (1990-ųjų karta) užaugo su „Oho!“ sausais pusryčiais, o šiais laikais vartojimo tradicijas perėmė ir jų vaikai.

„Su mūsų produktais užaugo ne viena karta. Dabartiniai vaikai dažniausiai mus atpažįsta dėl personažų: bitutės, lemūro ar trijų draugų. Ir nors šių laikų tėveliai ir jų mažieji skiriasi nuo 90-ųjų šeimų, kas susiję su sausais pusryčiais, jų vartojimo įpročiai išlieka labai panašūs. Taip pat pastebime vis didesnį sausų pusryčių vartojimą tarp jaunų žmonių, todėl visada stengiamės jiems pasiūlyti kuo įvairesnių, sveikesnių, tačiau ne ką mažiau skanesnių produktų“, – teigia G. Krutulis.

Tarptautinis pripažinimas

Ne tik Lietuvoje, bet ir daugelyje kitų pasaulio šalių „Oho!“ prekinis ženklas yra atpažįstamas ir mėgstamas. Visgi, kaip pasakoja G. Krutulis, kiekviena rinka turi savo skirtumų. „Šiuo metu eksportuojame į 63-is šalis. Šis skaičius apima tiek „Oho!“, tiek ir privačių etikečių produktus. Mūsų prekės ženklą galima rasti atokiausiose pasaulio vietose: Maldyvuose, Australijoje, Pietų Afrikos respublikoje, Mauricijuje, Maroke ir kt. Žinoma,  rinkos ir poreikiai skiriasi. Pavyzdžiui, Skandinavijos šalys mėgsta sveikesnius produktus, jiems svarbu ir pakuočių perdirbimo galimybė, tuo metu Afrikos ir kai kurioms Azijos rinkoms – pirmenybė teikiama saldžiam produktui. O norint dirbti Izraelio rinkoje, negalima gaminti tol, kol tikras rabinas „nepalaimins“ gamybos linijos įmonėje“, – pasakoja „Naujasis Nevėžis“ direktorius.

Praėjusiais metais bendrovė išleido naujieną – inovatyvius raudonųjų lęšių traškučius, kurių jalapeno  ir žaliosios citrinos skonis laimėjo „Lietuvos gaminio“ 2020 aukso medalį bei tapo populiarūs ne tik mūsų šalyje, bet tokiose valstybėse kaip Didžioji Britanija, Švedija, Danija. Tokią sėkmę, pasak G. Krutulio, lėmė šiais laikais jaučiamas labai stiprus sveikesnio ir subalansuoto maisto poreikis.

„Keleri metai pastebime tendenciją, kad žmonės nori sveikų produktų, tačiau, kai reikia rinktis: labiau skanu ar sveika – jie vis dėl to renkasi tai, kas skanu. Tačiau naujieji raudonųjų lęšių traškučiai, nepaisant to, kad yra sveikesnė alternatyva – mažiau riebalų, daugiau baltymų, tinkama veganams bei vegetarams, išlaiko savo skonį. Ir mums pavyko, todėl manome, kad tai vienas sėkmingiausių mūsų projektų“, – neabejoja pašnekovas.

Nauji iššūkiai – naujos galimybės

Rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, „Oho!“ sausi pusryčiai yra numeris 1 ir užima 35 proc. šio produkto kategorijos Lietuvos rinkoje, o Pabaltijyje sudaro net 19,7 proc. rinkos.

„Mūsų „arkliukas“ yra sausi pusryčiai – tai kategorija, į kurią orientuojamės labiausiai. Tačiau stengiamės neatsilikti nuo vartotojų poreikių, rinkos tendencijų, nuolat vykstame į tarptautines parodas, taip semiamės žinių, idėjų. 2020 metais gavome apdovanojimą: spalvotieji sausi pusryčiai „Fruity froops“ tapo sėkmingiausia 2019 metų naujiena, dribsnių kategorijoje. Tai parodo, kad judame teisingu keliu“, – sako G. Krutulis.

„Naujasis Nevėžis“ šiuo metu turi 5-ias gamybos, kurios gamina ne tik sausus pusryčius bei sūrius/saldžius užkandžius bet ir batonėlius, košes. „Nuolat stengiamės žengti koja kojon su naujovėmis, didinti „Oho!“ ir Lietuvos vardo žinomumą pasaulyje“, – sako įmonės direktorius.

Ir nors daugeliui verslo sektorių, įmonių šie metai buvo kaip niekada sudėtingi dėl pasaulinės pandemijos, G. Krutulio teigimu, „Naujajam Nevėžiui“ ne tik pavyko prisitaikyti prie esamos situacijos, bet ir šį iššūkį paversti sėkme.

„Galime tik pasidžiaugti, kad 2020 metai mums buvo vieni geriausių. Įmonės apyvarta pasiekė beveik 17 milijonų eurų, pradėjome eksportą į naujas šalis, sulaukėme didelio augimo Afrikos, Didžiosios Britanijos, Baltijos šalių rinkose. Tai lėmė ne tik visuotinė pandemija bei didesnis dėmesys ilgo galiojimo produktams, bet ir aktyvesnė marketingo komunikacija, nauji produktai bei darbas visus metus. Tai yra neatsiejama sėkmės dalis“, – tikina „Naujasis Nevėžis“ direktorius.